reklama

Keď nemáte signál, ste O2!

Názov blogu ma len tak napadol, oni majú slogán "keď ste neviazaní, ste O2!", no ja som ho trochu zmenil, možno trošku znie vtipne, ale bude na tom aká si pravda, mnohí asi budú som súhlasiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mňa už ide rozhodiť, ich internet, sťažujem sa im či už telefonicky alebo emailom, nikdy si nepriznajú chybu, a preto také nervy chytám. Ale včerajší telefonát ma dostal, volám s 02 operátorom cez zákaznícke centrum, no nijako mi nepomohol skôr naopak!

|Zdroj: Internet|

V duchu si hovorím "tak načo to zákaznícke centrum, vlastne je". Telefonát trval cez 10 minút, a nič som nebol múdrejší.

A teraz to hlavné na koniec, ja som musel povedať O2 operátorovi, v čom je chýba, no a mal som pravdu ako vždy.

Šimon Szöllösi

Šimon Szöllösi

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... srdcom Nitrančan! Zoznam autorových rubrík:  HudbaZo svetaAuto-MotoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu